Zapoznaj się z regulaminem

Regulamin

Aktualizacja 01.03.2024

REGULAMIN KORZYSTANIA Z DOMKÓW REKREACJI INDYWIDUALNEJ HOLICÓWKA

Regulamin jest integralną częścią Umowy o świadczenie usług hotelarskich, zawartej pomiędzy Klientem (dalej w treści: Gość), a JAKUB PAWLARCZYK „3P” z siedzibą w OPAKA 119B, 37-600 LUBACZÓW , NIP 7931626751 będącej właścicielem Ośrodka wypoczynkowego HOLICÓWKA w Ustrzykach Dolnych, do której zawarcia dochodzi poprzez zameldowanie w Ośrodku, jak również poprzez dokonanie rezerwacji, zapłatę zadatku lub całkowitej kwoty należności za pobyt.

Właściciele Domków Holicówka będą bardzo wdzięczni za współpracę w przestrzeganiu niniejszego regulaminu, który ma służyć spokoju i bezpieczeństwa pobytu wszystkich naszych Gości.

Regulamin obowiązuje wszystkich Gości przebywających na terenie Ośrodka Wynajmu Domków Holicówka.

  1. Domki są wynajmowane na doby hotelowe.
  2. Doba hotelowa trwa od godziny 15:00 w dniu przyjazdu do godziny 11:00 w dniu wyjazdu.
  3. Jeżeli Gość nie określił czasu pobytu najmując domek, przyjmuje się, że domek został wynajęty na jedną dobę.
  4. Prośba o przedłużenie pobytu poza okresem wskazanym w dniu przybycia powinna być zgłoszona najpóźniej do godziny 10:00 dnia, w którym upływa okres najmu. Wnioski o przedłużenie pobytu poza okres wskazany w dniu przybycia mogą być uwzględnione w miarę zaistniałych możliwości.
  5. Zatrzymanie domku po godzinie 11:00 bez wcześniejszego uzgodnienia z Właścicielami jest traktowane jako przedłużenie pobytu na kolejną dobę.
  6. Właściciele zastrzegają możliwość odmowy przedłużenia pobytu w razie nieuregulowania należności za dotychczasowy pobyt lub nieprzestrzegania regulaminu.
  7. Osoby niebędące Gośćmi ( „Osoby trzecie” ) mogą przebywać na terenie ośrodka jedynie na zaproszenie Gości w godzinach 7.00–19.00. W przypadku powstania jakiejkolwiek szkody w czasie pobytu na terenie ośrodka Osoby trzeciej, Właściciele Domków Holicówka nie ponoszą odpowiedzialności, a wyłączną odpowiedzialność ponosi Gość, który zaprosił Osobę trzecią.
  8. Właściciele mogą odmówić przyjęcia Gościa, który podczas poprzedniego pobytu rażąco naruszył regulamin, wyrządzając szkodę w mieniu ośrodka lub gości albo szkodę na osobie dotyczącą Gości, pracowników ośrodka lub innych osób w nim przebywających, albo też w inny sposób zakłócił spokój w hotelu.
  9. Na terenie domków Holicówka zabrania się organizowania imprez kawalerskich, panieńskich oraz osiemnastek.. W przypadku zatajenia informacji o charakterze imprezy, która następnie zostanie uznana za kawalerską, panieńską lub osiemnastkową, opłata za pobyt uiszczona przez organizatorów przepada na rzecz właścicieli domków Holicówka a umowa o wynajm zostaje rozwiązana w trybie natychmiastowym.
  10. Oferowane usługi są zgodne ze standardem ośrodka wynajmu domków. W przypadku zastrzeżeń dotyczących jakości usług, prosimy o szybkie zgłoszenie ich do Właścicieli.
  11. PŁATNOŚCI
    1. W przypadku rezerwacji standardowej, wymagana jest wpłata zadatku w wysokości 50% wartości rezerwacji w terminie do 2 dni roboczych od daty złożenia rezerwacji. Pozostałe 50% płatne jest w dniu zameldowania.
    2. Dla rezerwacji pakietowej, pierwsza część zadatku (50% wartości rezerwacji) jest wpłacana w terminie do 2 dni roboczych od daty złożenia rezerwacji. Pozostałe 50% jest płatne do 14 dni przed datą zameldowania.
    3. Brak wpłaty zadatku skutkuje anulowaniem rezerwacji, a zadatek nie podlega zwrotowi.
    4. Podczas meldunku, gość zobowiązany jest do gwarancji płatności poprzez pełną opłatę rezerwacji lub dokonanie pre-autoryzacji karty.
  12. ZMIANY REZERWACJI
    1. Zmiana terminu rezerwacji jest możliwa na minimum 14 dni przed datą zameldowania.
    2. Poniżej 14 dni przed datą przyjazdu, zmiana terminu jest możliwa tylko w sytuacjach wyjątkowych, takich jak potwierdzone: nagła choroba uczestnika wyjazdu lub śmierć w rodzinie.
    3. Zmiana terminu rezerwacji jest możliwa maksymalnie jednokrotnie.
    4. W przypadku zmiany na termin, w którym obowiązuje inny cennik usług, gość zobowiązany jest do uiszczenia dopłaty zgodnie z nowym cennikiem.
    5. W przypadku zmiany terminu z sezonu niskiego na wysoki, Gość zobowiązany jest do dopłaty różnicy wartości dostępnego typu domków.
    6. Zmiany dotyczące rezerwacji powinny być zgłaszane na adres: rezerwacje@holicowka.pl
  13. Gość powinien natychmiast zgłosić szkody do Właściciela obiektu po ich stwierdzeniu.
  14. Ośrodek nie ponosi odpowiedzialności za uszkodzenia lub utratę pojazdów gości na terenie obiektu, w tym na parkingu.
  15. Gość ponosi odpowiedzialność za wszelkie szkody wyrządzone w wyposażeniu i urządzeniach ośrodka z jego winy lub winy innych osób przebywających w danym domku.
  16. Zakazane jest wynoszenie przedmiotów ośrodka, takich jak zastawa, pościel, ręczniki, dekoracje, książki, zabawki, gry, filmy itp.
  17. Gość podczas wymeldowania powinien zwrócić klucz i uiścić należna zapłatę.
  18. Każdorazowo opuszczając domek, Gość powinien sprawdzić zamknięcie drzwi, w przypadku nie wykonania tej czynności Właściciele nie ponoszą odpowiedzialności za rzeczy Gościa pozostawione w domku.
  19. Gość nie może przekazywać domku Osobom trzecim, nawet jeśli nie upłynął okres, za który uiścił należną za pobyt opłatę.
  20. W ośrodku obowiązuje zachowanie ciszy nocnej od godziny 22.00 do godziny 7.00.
  21. Ze względu na bezpieczeństwo przeciwpożarowe zabronione jest używanie w domkach grzałek, żelazek elektrycznych i innych podobnych urządzeń nie stanowiących wyposażenia domku.
  22. Na terenie całego obiektu, w tym w pomieszczeniach, obowiązuje zakaz palenia papierosów i innych wyrobów tytoniowych. Palenie jest dozwolone jedynie w wyznaczonych zewnętrznych strefach.

REGULAMIN STREFY RELAKSU

Strefa relaksu jest dodatkowo płatna i korzystanie z niej wymaga rezerwacji.
Rezerwacji należy dokonać u obsługi obiektu telefonicznie bądź osobiście.

Goście korzystający ze strefy relaksu Ośrodka Holicówka mają obowiązek zastosować się do zasad zawartych w regulaminie. Nie dostosowanie się do zasad może skutkować wyproszeniem gościa ze strefy spa przez obsługę obiektu. . Holicówka nie ponosi odpowiedzialności za szkody powstałe w wyniku niestosowania się do regulaminu.

  1. Strefa SPA jest strefą ciszy i relaksu. Zabronione jest hałasowanie, krzyczenie.
  2. Dzieci poniżej 15 lat mogą przebywać w strefie SPA wyłącznie w towarzystwie osoby dorosłej.
  3. Obowiązuje zakaz: palenia tytoniu, spożywania alkoholu, wnoszenia napojów do sauny, żucia gumy, spożywania jedzenia.
  4. Obiekt nie ponosi odpowiedzialności za rzeczy pozostawione na terenie strefy SPA.
  5. Na terenie strefy relaksu należy zachować szczególną ostrożność: nie biegać, nie wskakiwać do balii, używać schodków do wchodzenia do balii.
  6. Strefa relaksu działa maksymalnie do godziny 22:00.
  7. Informację o chęci skorzystania z sauny bardzo prosimy o przekazanie tego samego dnia rano do obsługi obiektu . Informację o chęci skorzystania z balii prosimy zgłaszać dzień wcześniej. Balia wymaga długiego palenia w piecu, obsługa musi mieć czas na przygotowanie się. Zastrzega się możliwość odmówienia seansu w balii lub saunie w związku z awarią lub sytuacją niezależną od właściciela obiektu.
  8. Do strefy relaksu nie mogą wchodzić osoby: których stan wskazuje na spożycie alkoholu lub innych środków odurzających, z otwartymi ranami i stanami zapalnymi skóry, z oznakami chorób stwarzających niebezpieczeństwo, których zachowanie stanowi zagrożenie dla innych gości i pracowników, których stan higieny odbiega od ogólnie przyjętych norm
  9. Do sauny nie wnosimy nic oprócz ręcznika. Klapki, woda, zostają w przedsionku. Zdecydowanie zakazane jest wnoszenie alkoholu do całej strefy SPA.
  10. Saunę włącza i wyłącza jedynie osoba do tego upoważniona. Balia rozpalana jest drewnem tylko i wyłącznie przed osobę do tego upoważnioną. Bezwzględnie zakazuje się wsadzania czegokolwiek do pieca balii.
  11. W strefie relaksu nie mogą przebywać zwierzęta.
  12. Goście ze schorzeniami min.: cukrzyca, choroby serca, wysokie lub niskie ciśnienie krwi oraz przyjmujący leki przeciwzakrzepowe, przeciwhistaminowe, uspokajające lub należące do grupy beta-blokerów oraz kobiety w ciąży powinni skonsultować się z lekarzem przed skorzystaniem ze strefy relaksu.
  13. Goście korzystają z sauny, bali i strefy SPA na własną odpowiedzialność. Holicówka nie ponosi odpowiedzialności za skutki zdrowotne spowodowane korzystaniem z sauny i balii.
  14. Należy bezzwłocznie zgłaszać obsłudze wszelkie nieprawidłowości, usterki itp. mające wpływ na eksploatację strefy SPA.
  15. W trosce o własne bezpieczeństwo oraz bezpieczeństwo innych należy zastosować się do powyższych reguł.
  16. Używanie własnych olejków eterycznych, bukietów zapachowych w saunie jest zabronione. Obsługa sauny, pieca oraz dodawanie czegokolwiek do pieca jest niedozwolone. Spowodowanie szkód przez korzystających z sauny wiąże się z poniesieniem kosztów za zniszczenia.
  17. Nie należy dotykać elementów pieca, mogą być one bardzo gorące i może dojść do poparzenia!!!
  18. Przed wejściem do balii i sauny należy wziąć kąpiel z użyciem mydła w celu usunięcia wszelkich kosmetyków i zanieczyszczeń.
  19. Korzystanie z sauny nie powinno przekraczać 15 min. Po skorzystaniu z sauny należy się schłodzić i odpocząć. Sesję można powtórzyć.
  20. Przed wejściem do sauny należy zdjąć biżuterię, elementy metalowe mogące się nagrzać i poparzyć ciało.
  21. W saunie prosimy siadać na ręczniku!
  22. W przypadku nałożenia na ciało lub włosy kosmetyków mogących spłynąć należy odpowiednio zabezpieczyć je ręcznikiem lub foliowym czepkiem.
  23. Suszenie rzeczy osobistych oraz ręczników w saunach jest zabronione.
  24. Przebywając w saunach zawsze należy być okrytym ręcznikiem. Wejście do kabiny w tekstyliach jest niedozwolone.
  25. Po zakończonym seansie w saunie lub w balii prosimy o informację zwrotną do osoby upoważnionej.
  26. Korzystanie ze strefy SPA jest równoznaczne z tym, że osoba zapoznała się i akceptuje wszystkie powyższe punkty regulaminu.
Close
Holicówka Ustrzyki Dolne

Zarezerwuj pobyt w ośrodku Holicówka w okresie jesiennym i otrzymaj zniżkę -20%

Kod rabatowy
JESIEN

Close